fredag 9 april 2010

kvällsbilder, asså jag veeeet, värsta tråkiga töntkommentarerna

ba *känner hon som sa 0x0 på film* asså nollorna ser ut som o:n!! MNåste byta typsnitt men orkar inte

horsehans

*funderar över konst*

ba träffa dödssnygg konstnärstjej

hon hade gjort denna, asså det är äkta koskelett i den!! Och älgtänder!! hon hämta allt på ett slakteri


hår!!


träffa maggan utanför dramaten, vi tog en cigg, hon hade crazy partysmink över hela kroppy

horar på sunkiga richetoy

ASSÅ EMMA ÄR MIN SNYGGASTE KOMPIS NÅNSIN!!!!!



OBS dricker vatten på fancy restaurang, är ekonomisk

Daniel ba betala 88 kr för detta glas vin

vene vad emma betala för maten

3 kommentarer:

  1. Underbar bild på dig och Maggan!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åååå tack!!
    Kul när du kommer hit och hälsar på!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag längtar så tills jag kan komma och hälsa på i er lya!!!!!!!! Det är typ prio ett på min lista över saker jag vill göra! Tråklistan över saker jag måste/borde/har råd att göra ser lite annorlunda ut, men jag ska synka dessa två snart! Jävlar vad vi ska göka på ballen när jag kommer, alltså kaffegöka, jag tar med nåt billigt brännvin!

    SvaraRadera