tisdag 11 december 2012

musfällan

10 kommentarer:

  1. hahahaha åååh, fin video då!

    men asså säg till johan att de där plågar-klistermattorna var det värsta jag sett!!! han får skaffa burar som de fångas i och sen får han ta dem till någon äng eller skogsglänta och släppa mössen fria!

    SvaraRadera
  2. MAAAAAALIN, öppna bloggen:(

    SvaraRadera
  3. eller så ger jag dom till katterna!

    SvaraRadera
  4. Den kommer öppnas! Nån gång! Just nu har jag lite problem med livet så jag vill inte ha allt på www.
    mvh

    SvaraRadera
  5. + att jag ska va med i en tidskrift och kan inte ha samma grejer på nätet. så jag måste ta bort lite och sånt.

    SvaraRadera
  6. *väntar spänt på din återkomst*<3 är du förresten fortfarande vän med martin(äckel)? vart finns han nu för tiden? saknar hans blogg :((((

    SvaraRadera
  7. Hej anonym. Jag har kontaktat martin och han säger "du kan hänvisa till min twitty: kukm4, där fortsätter galenskaperna hehehehe ;D
    "häng med på äventyret""
    Där kanske du kan tjata på hen att återuppta sitt bloggande

    SvaraRadera
  8. malin, du är en gudinna. tack för äckelinfo.

    SvaraRadera