tisdag 11 oktober 2011

tänkte bara säga att jag kan också vara söt tjej





8 kommentarer:

  1. åh ja vill va din kompiz <3

    SvaraRadera
  2. Vad är det som hänger i lampan?

    SvaraRadera
  3. 1. smort, jag behöver fler kompisar.
    2. det är en discovodka

    SvaraRadera
  4. fan va näz. låt oss ta en öl nån dag

    SvaraRadera
  5. No shit jag vill med bli din kompis.

    SvaraRadera
  6. Alla kan kanske få vara min kompis. men bara inte det är för att jag ser så söt ut. För jag är på riktigt inte det irl.

    SvaraRadera
  7. nej det är klart det är ju inte därför man vill va din kompis då skulle man ju kunna va vän med typ carolina gynning ba för att hon va snygg ;ppPPPp

    SvaraRadera
  8. Ja men vad ska man tro liksom, det är aldrig nån som skriver att den vill vara min kompis när jag lägger upp bilder på mina blodiga + trasiga troser.

    SvaraRadera