torsdag 17 februari 2011

tips

10 kommentarer:

  1. Nå, hur var det? Var novellen bra? Hur många författargroupies fanns där?

    SvaraRadera
  2. näääääääää var är dödscool?

    SvaraRadera
  3. VART ÄR DÖDSCOOL!?

    SvaraRadera
  4. instämmer med föregående talare hallå

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte!!! Den har bara tagits bort! jag försöker fatta hur man gör för att få den tillbaka men hittar ingenting.
    Kan nån smart webtjej hjälpa mig eller nåt??

    mvh

    SvaraRadera
  6. Det spelar ju ingen roll om det funkar. Du svarar ju inte på frågor ändå. Tommie X klagar ju på att läsarna ställer för få frågor, men när man ställer frågor här får man inget svar.

    SvaraRadera
  7. Ok anonym, jag ska ta ett snack med honom snarast.

    SvaraRadera
  8. Jag menar naturligtvis dig. Du svarar inte på frågor.

    SvaraRadera
  9. jag är inte så intresserad av frågor.

    SvaraRadera