måndag 24 januari 2011

jag har gift mig






























21 kommentarer:

  1. grattis! vad fin du var.

    SvaraRadera
  2. Nu fattar man ju faktiskt inte om du har verkligen har gift dig eller om det bara var en kul kväll i bröllopskläder. Sen förstår jag inte det här med håret under armarna, du plockar ju dina ögonbryn så noga men har hår under armarna.

    Förstår att det är något slags statement, men jag tycker att du skulle vara mycket finare om du tog fram rakhyveln. Så stor grej är det inte, du ser ju bra ut och så, det är bara en smaksak.

    Och jättegrattis om du har gift dig, och grattis om det var på låtsas också!

    SvaraRadera
  3. anonym:
    ursäkta men vad är du för en jävla tönt, håll käften!

    SvaraRadera
  4. Grattis till er båda! Min favorit bland bröllopsbilderna är när ni är utanför stadshuset och du har en plastpåse i ena handen och champagne i den andra!!

    SvaraRadera
  5. En tönt som tycker att det inte är så snyggt med två Tina Turner under armarna!

    SvaraRadera
  6. anonym: men varför tror du att din åsikt på något sätt skulle vara relevant?

    SvaraRadera
  7. haha, jag har fan aldrig plockat ögonbrynen. en gång när jag var 11 år rakade jag halva iofs.

    Det är fan ett statement, vissa stympar sina kroppar, jag ba glider fram i livet. det är ett skrytstatement, jag har tid över till annat.

    SvaraRadera
  8. Det som är än mer upprörande är väl vad fan hon har gift sig med. Kärleken är då fan blind!

    SvaraRadera
  9. MALIN!!!!! din man är ju skitsnygg! stort grattis till er bååda

    SvaraRadera
  10. Förlåt för mitt dissande av brudgummen, det var dumt jag vet, särskilt som jag aldrig har träffat människan.

    SvaraRadera
  11. MAN VILL JU INTE HA EN BLÅST KILLE DOM ÄR BARA TILL FÖR ATT KNULLAS INTE ATT LYSSNA PÅ

    SvaraRadera
  12. Inga barn planerade...

    SvaraRadera
  13. jävla offer Anonym är då...

    SvaraRadera
  14. Grattis & så. Hetaste bruden EVAR! * i came *

    ... lol @ Anonym.

    SvaraRadera
  15. Hej Dödscool, jag tänkte på en sak som jag vill fråga dig angående bröllop.

    Det här med bröllop och efternamn. Här går jag med mina rosaskimrande fantasier om att gifta mig med han som jag är kär i, men i så fall hur ska vi göra med efternamnen? Jag har ju alltid velat ha ett sånt där coolt namn som tuffa brudar som Marie-Louise Ekman Bergenstråle eller Marianne-Lindberg de Geer hade/har, men båda de kvinnorna har ju gjort sina namn genom männens efternamn och det kan jag förstå folk tycker är förlegat.

    Men om nu killen har ett snyggt efternamn som man gärna skulle vilja piffa upp sitt efternamn med, kan man inte vara lite traditionell då i alla fall.

    Svara om du orkar, vad tycker du? Ja, vad tycker ni andra också?

    /En annan anonym.

    SvaraRadera
  16. Aaas fett att gå iklädd i bröllopsklänning med orkade armar och blått hår! Önskar jag vore så dödscool som du!
    /random människa

    SvaraRadera
  17. Raka dig aldrig under armarna!! :D Grattis till dig och din karl.

    SvaraRadera